Onze diensten

We leveren een breed pakket aan diensten, waarmee een positieve impact voor je bedrijf gerealiseerd wordt.

Wij geven advies en begeleiden het hele onderzoektraject, ondersteunen bij het maken van analyses en het komen tot conclusies en praktische aanbevelingen. Het werkterrein omvat onder andere: 

  • Marktonderzoek
  • Marktanalyse 
  • Productonderzoek 
  • Consumentenonderzoek
  • Concurrentieonderzoek
  • Trendonderzoek

Wij hebben daarnaast ook de nodige marketing bagage en kunnen dus ook meedenken en adviseren over (klant)presentaties, productontwikkeling, communicatie en the route to market.

Voor elk probleem is een oplossing! Je moet alleen wel weten waar je naar moet kijken en de juiste interpretatie geven aan datgene wat je ziet. Dat gaan we samen doen!

Zit je even vast of heb je moeite om voortgang te boeken, neem dan contact op voor een kennismakingsgesprek met ons. Als je hierna het gevoel hebt dat wij je goed op weg kunnen helpen, zullen wij je hierin zeker niet teleurstellen. 


Recente projecten

Onderstaand tref je een overzicht aan van de projecten die wij recentelijk hebben uitgevoerd voor opdrachtgevers in diverse branches.

Multiscope

Markt- en consumentenonderzoek naar product abonnementen

http://www.multiscope.nl/

John Kivit, Directeur Multiscope

“We hebben met Hans samengewerkt voor een onderzoek naar product abonnementen in Nederland. We hebben Hans leren kennen als een betrouwbare, enthousiaste en betrokken partner die zijn zaken op orde heeft. Zijn ervaring zie je terug in zijn oog voor details en een duidelijke structuur. We zijn trots op het eindresultaat dat we samen hebben neergezet"


ECPA

Een Europees branche onderzoek bij verpakkingsbedrijven

https://www.ecpacopacking.com/

Marc van den Maagdenberg, General Secretary ECPA

'Ik kan Hans van harte aanbevelen. Scherp, professioneel en een gezonde dosis motivatie om je als klant "op schema" te houden'


Sevvy

Een internationaal onderzoek naar de potentie van een revolutionaire nieuwe kooktechniek

https://www.sevvy.me/

Hendrik Schuszler, CEO Sevvy

'Beste Hans, hartelijk dank voor je inzichten en inzet. Veel succes met je nieuwe opdrachten'


 Vion Food Group

Category management project binnen de categorie vers vlees

https://www.vionfoodgroup.com/nl/

Ron Lenferink, Commercieel Directeur Vion Retail Nederland 

'Goed werk geleverd Hans'


Koreman's Liqueurs & Wines

Ontwikkeling van een adressenbestand waarmee bezoeken aan slijters kunnen worden gepland
https://www.cellobratelife.com

Frank Koreman, Founder en Partner Koreman's

'Prettig is dat Hans denkt vanuit de behoefte van de klant en niet vanuit zijn eigen gewin.
We zullen bij toekomstige marktonderzoeksvraagstukken graag kijken of we opnieuw kunnen samenwerken!'


Webinar 'het belang van marktonderzoek'

In samenwerking met Zeeland Business hebben wij een webinar georganiseerd over het belang van marktonderzoek in crisistijd. Marktonderzoek is in deze tijd écht nodig om antwoord te krijgen op vragen zoals:
* Voldoet mijn product- en dienstenpakket nog steeds;
* Is mijn doelgroep nog de juiste;
* Welke nieuwe markten kan ik aanboren;
* Wat is de roadmap naar nieuwe klanten;
* Is mijn prijsstelling nog correct.

Wil je het webinar terugkijken?  : 








Overige Werkervaring

Voordat wij zelfstandig ondernemer werden hebben wij bij diverse bedrijven onze ervaring in de praktijk mogen opdoen én brengen:

Vion Food Group

Silvo

TheGreenery

Wessanen

Beckers

Hero

GfK Nederland





*Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie over serious of funny business!                                                                                                                               

 


E-mailen
Map